неделя, 28 август 2011 г.

Новина от BRAVO - Голям проблем

Тя е едва на 14, а вече е суперзвезда - какъв проблем би могла да има Зендая Колман?Голям.Или по-скоро казано - висок. ''Просто съм твърде висока.Всичките ми приятелки са много по нисички.Вече съм 1,73, а съм едва на 14'' - издава актрисата и обяснява, че продължава да расте: ''Купувам си страхотни дънки и два месеца след това вече не ми стават.Освен това с удоволствие нося токчета за специални случаи, но тогава голямата разлика, с Бела например, се забелязва още повече.Момчетата също не искат приятелка, която е великан.''За щастие Зендая има на кого да разчита за подкрепа.Майка й, която е висока 1,88м, я разбира повече от добре и знае, че човек просто трябва да се приема и обича такъв, какъвто е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар