събота, 24 септември 2011 г.

Интервю със Зендая относно PrankStars

Зендая е дала ексклузивно интервю за ролята си в този епизод, където тя е собствена фенка на себе си!

Фанлала: Какво можем да очакваме в PrankStars?

Зендая: Можете да очаквате много, можете да очаквате много обрати. Всъщност, имам шега Йордания, най-големият ми фен, който е супер забавно и можете да очаквате да получите наистина много изненади.

Ф: Какво е усещането да "pranking" фен?

З: Това е супер забавно, само защото трябва да отговоря на едни от най-големите си фенове и защото съм могла да отговоря на един от хората, които наистина ме подкрепят в моето шоу. И тогава, на второ място, аз трябва да ги посрещна вероятно по един забавен начин би могло да се запозная с някой от тях.

Ф: Каква беше реакцията?

З: Тя беше напълно шокирана.Имаше много объркване.

Ф: Каква беше вашата любима част от този епизод?

З: Любимата ми част ... Бих казала, че всичко, беше толкова забавно, просто защото ни удариха много смешни и забавни моменти, където е толкова трудно да не се смеете, защото аз се опитвах да си остана в характера.

Можете да видите 23 секунди игра на Зендая в PrankStars:

Няма коментари:

Публикуване на коментар